Saltar ao contido principal

Lista de lecturas 17-18

Estes son os libros lidos no curso:

1ºESO:


– Grupo I: Kafka y la muñeca viajera, de Jordi Sierra i Fabra (castelán); A vida secreta das mulleres planta, de Ledicia Costas (galego); Donde aprenden a volar las gaviotas, de Ana Alcolea (castelán);


– Grupo II: El niño en la cima de la montaña, de John Boyne (castelán); O neno co pixama a raias (en galego e en castelán); A miña planta de laranxa lima, de José Mauro de Vasconcellos (galego); Las ventajas de ser un marginado, de Stehen Chobsky (castelán); La selección, de Kiera Kass (castelán)


– Grupo III: Donde aprenden a volar las gaviotas, de Ana Alcolea (castelán); A caixiña dos rancores, de Héctor Cajaraville (galego); El niño en la cima de la montaña, de John Boyne (castelán); O corazón de Xúpiter, de Ledicia Costas (galego)


2º ESO:


El niño en la cima de la montaña, de John Boyne (castelán); La fórmula preferida del profesor, de Yoko Owaga (castelán); O curioso incidente do can á medianoite, de Mark Haddon (galego); A caixiña dos rancores, de Héctor Cajaraville (galego); Cartas de inverno (novela gráfica), de Agustín Fernández Paz (autor) e Antonio Seijas (ilustrador).


3º ESO:


– Grupo I: El príncipe destronado, de Miguel Delibes (castelán); Exogamia 0.3, de Ramón Caride (galego); La ratonera, de Agatha Christie (castelán); Cartas de amor, de Fran Alonso (galego); O vixía no centeo, de Salinger (galego e castelán).


– Grupo II: La ratonera, de Agatha Christie (castelán); Fahrenheit 451, de Ray Bradbury (castelán); Nada, de Janne Teller (castelán); El guardián entre el centeno, de Salinger (castelán)


4º ESO (e algúns de 3º):


A cabeza de Medusa, de Marilar Aleixandre (galego); La cena secreta, de Javier Sierra (castelán); Tes ata as dez, de Francisco Castro (galego); Mi verdadera historia, de Juan José Millás (castelán)


FP BÁSICA I:

Siete reporteros y un periódico, Pilar Lozano Carbayo. Editorial S/M. (LF)

1º e 2º BACHARELATO: Mi verdadera historia, de Juan José Millás (castelán); As palabras feridas, de Jordi Sierra i Fabra (galego); El lector, de Bernhard Schlink (castelán); Morning Star,de Xosé Miranda (galego); Los girasoles ciegos, de Alberto Méndez (castelán).


Si quieres oír a Hugo pincha en el enlace donde nos habla de Mi verdadera historiaIMG-20180531-WA0007


 

 

 

 

 

ADULTOS:


Reencontro, de Fred Uhlman (galego); Nada, de Janne Teller (castelán); La cena, de herman Koch (castelán); El niño en la cima de la montaña, de John Boyne (castelán); Mi verdadera historia, de Juan José Millás (castelán); O curioso incidente do can á media noite, de Mark Haddon (galego); A caixiña dos rancores, de Héctor Cajaraville (galego); Los soldados no lloran,de Rindert Kronhout (castelán).

Comentarios

Publicacións populares deste blog

Grupo de 3º y 4º de ESO

PRESENTACIÓN : A segunda lectura que fixemos neste club, despois de Reencontro de Fred Uhlman, que nos deleitou coa súa preciosa historia de amistade,  foi a novela policíaca e de misterio de María Oruña,  Puerto escondido. Podemos ver o   video de presentación da novela   da editorial Planeta pinchando nel (só dura 56 segundiños). Esta novela é a primeira da súa triloxía: serie dos libros de Puerto escondido, formada por: Puerto escondido (2015), Un lugar a donde ir (2017) e D onde fuimos invencibles (2018).  En todas elas hai un equipo de investigación que lidera a teniente da Guardia Civil, Valentina Redondo. Na páxina web da autora fálanos deste libro. Nela podemos ver moitas cousas interesantes; só tedes que pinchar no enlace seguinte: Puerto escondido. Entrando na páxina vemos: un roteiro literario polos sitios nos que está ambientada a novela en Cantabria. escoitar a banda sonora da novela, que nos axuda a seguir as pistas da intriga. fotos dos lugares de localización ...

Club de lectura curso 2020-21

Por fin saíu a convocatoria para os clubs de lectura deste curso. No noso centro xa nos adiantamos e xa fomos formando os distintos grupos e pensando as diferentes actividades. Ao final, este ano imos contar con 11 grupos de lectura. Gracias ao alumnado por animarse e, sobre todo, ao profesorado implicado por regalarnos o seu tempo e esforzo.